Coğrafya Yıllık Planlar ve Zümre (2017-2018)

    Coğrafya Yıllık Planlar ve Zümre (2017-2018)

    İNDİR

9. Sınıf Ders Kitabı yayınlandığında 9. Sınıf Yıllık Planınında bazı değişiklikler olabilir (Konu Kısmında) Değerler plana nasıl dahil edilecek onu da halletmem gerekiyor. 

Planlarımı ve zümremi geçen yıl yayınlamıştım, indiren ve belki kullanan vardır. Diğer sınıf planlarında çok değişiklik yapmadım. Tarihleri ve tatilleri güncelledim. Zümrede çok değişiklik yapmadım. Tarihleri güncelledim ve yeni programdan bahsettim. Biraz daha ayrıntılı ele alınabilir miydi bilmiyorum. 

Lütfen Eylülde bir daha indiriniz. 

Gördüğünüz eksik ve hataları yada isteklerinizi lütfen aşağıda ki yorumlara yazınız yada mail yollayınız. atanertokat@gmail.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Coğrafya Soru Bankası